Hopp til innholdet
Skedsmo bibliotek
Hånd som skriver

Det er noe helt eget med et ordentlig Bibliotekrom, det er absolutt noe magisk og ikke minst nyskapende med et slik rom. Det som er spennende å tenke på er at du kan finne et slikt rom på nett, er ikke det egentlig ganske vilt?

Inspirerende hjemme

Det å finne ting som kan inspirere hjemme er absolutt noe vi kan bli bedre på, nettopp derfor er det bibliotekrom finnes. Her vil du finne informasjon som du kan bruke til en rekke forskjellige prosjekter i hjemmet ditt. Du kan finne bøker som passer i alle livssituasjoner og ikke minst når du bare er gira på å koble av.

Det som er spennende er at du kan finne titler du ikke en gang visste fantes. I tillegg kan du låne andre spennende ting som filmer og lydbøker. Ellers er det eneste du trenger et nasjonalt lånekort som du enkelt kan få på ditt lokale bibliotek. Som for eksempel på Skedsmo bibliotek.

Hva kan jeg finne på Skedsmo bibliotek?

Du kan dra til Skedsmo bibliotek for å skaffe deg et nasjonalt lånekort, men du kan også dra til dette biblioteket for å få hjelp til andre ting. De ansatte der er veldig hjelpsomme og vet akkurat hvilke råd de skal gi deg. Kanskje du har lyst på noen spennende råd om bøker?